12 Temmuz 2012 Perşembe

BLOG KATAGORİLERİ ÜZERİNE YENİ BİR BLOG

    
     Merhaba ben Neşeli günlerden Neşe.
     Severek izlediğim blogları sınıflandırarak takip etmek istedim.Hem de herkes ilgi alanındaki bloklara daha kolay ulaşsın birde ana başlıklarla bir fikir sahibi olarak istedikleri kategorideki blogları ziyaret etsinler diye bu blogu oluşturdum.Umarım faydalı olur.
     Sizde blogunuzun bu sayfada olmasını yayınlanmasını istiyorsanız bir mail atmanız ve blogunuzun kategorisini yazmanız yeterli olur.Bu fikir nerden çıktı diyecek olursanız bebeğimle ilgili blogları araştırıyordum biraz zorlandığımı hissettim.Bu işe bir çözüm bulmak lazım dedim ve kolları sıvadım.Sonuçta ortaya böyle bir blog çıktı.Bu konu ile ilgili güzel fikirlere her zaman açık olduğumu belirtmek isterim.
   Bizler burada güzel paylaşımlar için bulunuyoruz.İşte bu güzel bilgi birikimlerinizi ,tecrübelerinizi paylaşırken doğru kitlelere ulaşmak bence çok önemli yoksa bloklara yazdığımız yazılarımız paylaşımlarımız amacına ulaşmamış olur.Ve emeğimize ve zamanımıza yazık olur.Diyeceksiniz ki "Neşe zaten buna benzer siteler var." Evet ama buralarda blogunuzun sadece ismi ve kategorisi yer alıyor.Bizim blog dünyamızda ise blokların isimleri. kategorileri ve aynı zamanda günlük paylaşımlarımızın fotoları olacak.Ziyaret edenlere genel bir bilgi vermiş olacağız.Görseliğin ne kadar önemli olduğunu bilmeyenimiz yoktur sanırım.Ve Böylece daha çok kitlerere ulaşmış olacağız.


Biliyorsunuz ki paylaştıkça çoğalan tek şey bilgidir.


Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder